Časte otázky (FAQ)

Predávate nové DPF filtre?

Áno. Predávame iba nové filtre pevných častíc (DPF filtre). Všetky filtre majú nové keramické sitko. Úplne nový je aj kovový obal v ktorom je umiestnená keramika. Nepredávame repasované DPF filtre.

Kto sú výrobcovia DPF filtrov?

Výrobca je uvedený vždy v detaile produktu. Filtre robia firmy čo vyrábajú výfuky a katalyzátory. Viac o výrobcoch. Obvykle výrobca DPF filtra nakupuje keramické sitká u ďalších špecializovaných výrobcov.

Aká ja záruka na DPF filtre?

V zmysle zákona 24 mesiacov. Pri reklamácií požadujeme doložiť výpis z diagnostiky kde vidieť hodnoty DPF filtra a jeho snímačov. Plus doložiť výpis z diagnostiky. Podrobné informácie k reklamácií.

Do kedy je možné tovar vrátiť?

Objednaný tovar je možné vrátiť do 14 dní. Viac informácií k vráteniu tovaru.

Potrebujem opraviť faktúru

V prípade, že potrebujete opraviť faktúru je nutné nás kontaktovať ihneď mailom na info@dpfcentrum.sk 

Neprišla mi faktúra

Faktúry posielame mailom priamo z nášho eshopu. Skontrolujte si spam či ju vám náhodou tam nehodilo. Pokiaľ vám neprišla napíšte nám nasledovný mail info@dpfcentrum.sk Prípadne len dajte odpovedať priamo z potvrdenia objednávky, ktoré máte v mailovej schránke.

Potrebujem pri výmene použiť montážnu sadu?

Áno jednoznačne odporúčame pri výmene založiť aj novú sadu tesnení. Obvykle sú totiž staré tesnenia zničené a poškodené. Pre správnu funkčnosť jednoznačne treba nové tesnenia.

Čo je nutné urobiť pri výmene?

Výrobok je určený na odbornú montáž. Znulovať v riadiacej starý DPF filter ako aj adaptívne hodnoty snímačov. Viac o montáži.

Ako zistím či má moje vozidlo DPF filter?

Možností je niekoľko: 1. Fyzická kontrola - nutné pozrieť či filter je vo vozidle. 2. Kontrola cez diagnostiku - je nutné pozrieť či diagnostika ukazuje DPF filter. 3. Podľa VIN kódu - preveriť v autorizovanom servise. Viac informácií.